?
Hulp nodig?
Gaan

Andere herstellers en geconventioneerde garages

 

 

Federale Verzekering heeft afspraken gemaakt met 1 200 garages en herstellers van bepaalde merken om de herstellingen aan uw voertuig na een schadegeval uit te voeren. Ontdek hierna welke diensten wij onze verzekerden op dat vlak bieden.  

Wie komt in aanmerking voor deze dienst? 

De klanten van Federale Verzekering die een verzekering B.A. Auto afgesloten hebben (voor zover ze in hun recht zijn en de RDR-overeenkomst van toepassing is) of een Omnium dekking.

De aangeboden diensten

Herstellingen 

U weet met zekerheid dat de herstellingen uitgevoerd worden met originele stukken.

Waarborg op de herstelling 

Er wordt door de hersteller een waarborg van één jaar toegekend op de uitgevoerde werken.

Vervangwagen

Er wordt een vervangwagen (toerisme/zaken) ter beschikking gesteld van de verzekerde tijdens de duur van de herstellingen.  

Betaling van de herstellingen  

Indien de klant dit wenst, kunnen de herstellingen geregeld worden volgens het systeem van derdebetaler: in dat geval stuurt de hersteller de factuur rechtstreeks naar Federale Verzekering. Enkel het eventuele eigen risico en/of de door vennootschappen terugvorderbare BTW zal rechtstreeks door de verzekerde aan de hersteller betaald moeten worden.    

Waar vindt u een erkende garage of hersteller? 

Om de erkende herstellers in uw provincie te vinden, klik hier

Hoe kunnen we je helpen?

Via telefoon

Al klant:

Tel: 02 509 04 11

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u

Nog geen klant:

Tel: 0800 14 200

Ma - Vrij : 9u tot en met 17u       

Ter plaatse

Zoek een kantoor of zetel

Jouw kantoor

 

Berekening premie

 

Aanvraag offertes

     

    Aanvraag offertes

    Jouw bescherming als klant

    Federale Verzekering stelt alles in het werk jouw bescherming als klant te waarborgen en schikt zich naar de wettelijke bepalingen voor de bescherming van jouw privéleven, het gebruik van jouw gegevens en het bewaren van hun vertrouwelijkheid.

    De maatschappij neemt alle noodzakelijke voorzorgen om belangenconflicten te vermijden, te voorkomen en te beheren. Ze baseert zich op objectieve criteria voor het aanvaarden van een risico, de tarificatie en de uitbreiding van de waarborgen. Je kan deze segmentatiecriteria raadplegen.

    Heeft u een klacht?
    Meer info

    Jouw persoonlijk toegang tot Federale Verzekering ?

    Alles weten over jouw contracten, jouw financiële producten of je gegevens,… met andere woorden, dankzij My Federale heb je toegang tot jouw volledig verzekerings/bellegingsportefeuille 24u/24, 
    7 dagen/7 ! 

     

    Meld je aanHeb je nog geen MY FEDERALE ?
    Vraag het hier aan >

    Onze schadeaangifteformulieren

    Je vindt ze hier!